sabato 24 marzo 2012

Am facut din nou paste cu KitchenAid - Ho fatto di nuovo la pasta con KitchenAid

Più sotto in italiano

 
V-am prezentat nu demult accesoriul pentru facut paste scurte si lungi, KitchenAid.
Am facut din nou zilele astea paste si pot sa spun ca sunt multumita pe deplin.
Vreau sa va arat alte 2 modele de paste.

Elicoidali 
Aluatul l-am facut asa cum am povestit in subiectul mai vechi Paste facute in casa.
Am dat drumul la viteza 6







Penne
Tot la viteza 6 i-am dat drumul la robot. Ar fi trebuit sa le fac mai scurte, insa intre o poza si alta le mai scapam de sub control :).






ITALIANO

Vi ho mostrato qualche giorno fa l'accessorio per la pasta corta e lunga KitchenAid.
Ho fatto altri due tipi di pasta e ve li faccio vedere anche a voi.
Sono veramente contenta e lo dico qui, perché magari tanti di voi appassionati di cucina cercano informazioni su quest'oggetto. Devo dire che in rete c'è veramente poco.
Quindi, si, vale la pena comprarlo.
Questa volta ho fatto elicoidali e penne piccole.
Le penne dovevo farle un po' più corte. Fra una foto e l'altra, non ho avuto più la situazione sotto controllo :)!


2 commenti:

  1. Any ,

    E genial dispozitivul tau de paste !
    Ce frumoase ies !Nici nu-ti vine sa crezi ca sunt paste de casa .

    RispondiElimina
  2. Asa e Lia, ies atat de frumoase ca inca parca nici mie nu-mi vine a crede :)!

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...