mercoledì 11 aprile 2012

Orecchiette cu bobi si ricotta - Orecchiette con fave fresche e ricotta

Più sotto la ricetta in italiano

Pentru ca e perioada bobilor, am profitat si am luat bobi proaspeti.
Nu m-am gandit prea mult cu ce sa-i combin in afara de paste. Am zarit cosuletele cu ricotta proaspata de oaie, asa ca pranzul deja era hotarat.
Nimic mai simplu. 
Am cojit cateva pastai de bobi si i-am pus la fiert odata cu pastele. Fierb repede, in perioada asta sunt fragezi tare.


Scurgem pastele si bobii de apa cand au fiert, punem totul intr-o tigaie si amestecam cu ricotta. Eu am pus o lingura de ricotta de persoana. Amestecam la foc mic pana ce ricotta s-a amestecat cu restul ingredientelor.
Servim cu un fir de ulei extravirgin deasupra si piper proaspat macinat.
Pofta buna!

ITALIANO

Quando ho visto le fave fresche e la ricotta, il pranzo l'ho deciso in un attimo.
Niente di più semplice. 
Ho messo a bollire assieme la pasta e un po' di fave sgusciate.
Quando la pasta è pronta, scoliamo il tutto, mettiamo in una padella a fuoco lento per un minuto circa con due cucchiai di ricotta fresca di pecora. Ho contato un cucchiaio di ricotta a persona.
Mescoliamo bene e impiatiamo.
Servire con un filo di buon olio extravergine e una spolverata di pepe.
Buon appetito!


8 commenti:

  1. Risposte
    1. Lume noua, lume noua! Bine-ai revenit!
      Asa e, merita sa stii, e delicioasa!

      Elimina
  2. Nu am vazut la noi niciodata bobi proaspeti! De fapt din copilarie nu am mai vazut. Bunica avea în gradina. Eu îi mîncam si cruzi, direct din pastaie. Asa cum manînc si mazarea :D
    Ai facut tu urechiusele?

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Eu n-am mancat pana sa ajung pe meleagurile unde traiesc acum.
      Imi plac astia proaspeti, i-am gustat si eu cruzi, insa ii prefer si pe cei uscati in cand fac "maccu".
      Urechiuse inca n-am facut, dar o sa incerc, sunt usor de facut.

      Elimina
  3. Ce dor imi este de bobi,nu am mancat din copilarie.Bunica avea,acum nu gasesc pe nicaieri.Pup!

    RispondiElimina
  4. Dia, atunci inseamna ca sunt norocoasa, acum e perioada lor si se gasesc peste tot, la toate aprozarele. Te pup!

    RispondiElimina
  5. Any, mi-ai dat o idee pentru pasta lui Manu, diseara.Dar folosesc mazare proaspata ca am cumparat azi.
    Multumeeeeeeesc!

    RispondiElimina
  6. Lili, mi-ai dat si tu o idee, o sa iau mazare proaspata sa fac o supa crema:)!

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...